dilluns, 8 d’octubre del 2012

obres d'art d'Oscar









11 comentaris:

  1. M'encanten els dibuixos de l'Óscar! Són molt originals i m'agrada molt que decorin la meva classe. Moltes gràcies Óscar!

    ResponElimina
  2. Què divertit és dibuixar, oi Òscar? El dibuix que m'ha agradat més és el de les estrelles.

    ResponElimina
  3. Óscar he alucinat amb aquests dibuixos, m'agradara veure'n més!!! Que guapos!!! He flipao!! Un abrazo!!! Eres un artista, me encanta tu estilo!!!

    ResponElimina
  4. guauu Oscar!!! molt be, son molt bonics!! tot un artista nano.. un petonet maco!! muakisss

    ResponElimina
  5. moltes gràcies¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ oscar

    ResponElimina
  6. Òscar!
    Ets un artistàs! El que més m'agrada, saps què és? Que omples tot, tot el paper!!! No et deixes cap racó per dibuixar!
    Enhorabona, nano!

    Maria

    ResponElimina
  7. Ets un artista! Great job! Molts records i petonets de la teacher Sara!

    ResponElimina
  8. Oscar! Estas fet un artista! M'encanten els teus dibuixos! Jo tinc un dibuix teu, t'enrecordes que em vas fer un? Segueix treballant dur, tu vals moltissim! Potser, quan sigues un artista, vendré el teu dibuix i guanyarè dinerets, jajaja! Es brometa! Segueix aixi guapo! UN PETONET MOLT GRAN! TRINI

    ResponElimina
  9. moltes gracies a tots¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
    ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡oscar¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  10. es molt xulo oscar quan siguis gran seras un artista.
    la teva millor amiga Paula.

    ResponElimina